Skolēnu brīvdienas Kalsnavas skolotājiem pagāja ļoti intensīvā darbā.
Paralēli kabinetu sakārtošanai, metodisko darba materiālu papildināšanai un citām ikdienišķām darbībām skolēnu brīvdienās, notika intensīvs metodiskais darbs plašākā līmenī: 22. oktobrī Madonas, Ērgļu, Cesvaines, Varakļānu, Lubānas vēstures un sociālo zinību skolotājus uzņēma skolotāja Mira Laure, kura dalījās savā pieredzē, īstenojot kompetenču pieejas mācību saturā īstenošanu; 23. oktobrī projektā PuMPuRs iesaistītajiem pedagogiem supervīziju vadīja Rīgas Stradiņa Universitātes profesionālās maģistru programmas “Supervīzija”vadītāja Baiba Pumpiņa, bet 24. oktobrī ar Kalsnavas kā “Skola 2030” pilotskolas darba pieredzi direktore Gunta Lapsa iepazīstināja Praulienas pamatskolas pedagogus.