Veidot padziļinātu izpratni par pārbaudes darbu veidošanas pamatprincipiem, uzsvaru liekot uz Solo taksonomijas izpratni visiem pedagogiem, informēt skolēnus un vecākus par mācību saturā apgūstamajiem sasniedzamajiem rezultātiem, monitorējot formatīvos vērtējumus.
Veicināt un attīstīt dažādas izglītojamo sadarbības formas gan mācību, gan ārpusklases darbā, veidot procesus , kas atbalsta sadarbību ar vietējo kopienu.
Veicināt vecāku piederību skolai, aktīvāk iesaistīt izglītības iestādes prioritāšu realizēšanā un attīstības plānošanā.
Turpināt tekstpratības un lasītprasmes attīstīšanu izglītojamajiem.
Veidot izglītojamajos padziļinātu izpratni par savu un citu cilvēku labbūtības pamatprincipiem.
Kalsnavas pamatskolas kora dalība Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkos.
Turpināt pilnveidotā mācību satura un pieejas ieviešanu visās klasēs un pirmsskolā, uzsverot formatīvās vērtēšanas izmantošanu tālākā mācību procesa organizēšanā.
Turpināt sadarbību ar vecākiem, akcentējot līdzatbildības nodrošināšanu bērna izaugsmes veicināšanā.
Stiprināt sadarbību starp skolu un PI grupām.
Radīt pirmsskolas iestādē fiziski un emocionāli drošu, izzinošu, attīstošu un iekļaujošo mācību vidi.
Veicināt lasītprasmi un tekstpratību gan pirmsskolā, gan pamatskolā.
Iekļaut jaunā mācību satura vērtēšanas elementus Kalsnavas pamatskolas 1.-9.klases sasniegumu vērtēšanas kārtībā un aprobēt tos līdz 2023,gada 31.decembrim.
Turpināt skolas pozitīva tēla veidošanu sabiedrībā, iedzīvinot mācību stundās, ārpusstundu nodarbībās un skolēnu savstarpējās attiecībās skolas vērtības: mērķtiecība, sadarbība, cieņa.
Pilnveidotā mācību satura un pieejas ieviešana visās klasēs, uzsverot formatīvās vērtēšanas izmantošanu tālākā mācību procesa organizēšanā.
Sadarbība un atbalsts vecākiem, akcentējot līdzatbildības nodrošināšanu bērna izaugsmes veicināšanā.
Skolas pozitīva tēla veidošana sabiedrībā, iedzīvinot mācību stundās, ārpusstundu nodarbībās un skolēnu, pedagogu un vecāku savstarpējās attiecībās skolas vērtības: mērķtiecība, sadarbība, cieņa.
Veicināt emocionālā mikroklimata uzturēšanu.
Turpinot pilnveidotā mācību satura un pieejas ieviešanu, aktualizēt vērtēšanas prasmes.
Pilnveidot skolas vidi informācijas tehnoloģiju efektīvai lietošanai mācību procesa organizēšanā dažādos apstākļos.
Mūsdienīga un efektīva mācību stunda.
Atbalsts skolēnu individuālajām vajadzībām.
Skolas Attīstības plāna 2021./22. m.g. – 2023./24. m.g. izstrādāšana.
Pilnveidotā mācību satura realizēšana 1., 4., 7. klasēs un pedagogu sadarbība tā ieviešanas procesā.
Jaunā mācību satura aprobācija.
Skolēnu motivācijas stiprināšana individuālajai izaugsmei un mērķu izvirzīšanai.
Kvalitatīva mācību stunda: skolēnam saprotami definēts sasniedzamais rezultāts, jēgpilni mācību uzdevumi un efektīva atgriezeniskā saite.
Pedagogu sadarbība un iegūtās pieredzes popularizēšana; mācību un materiālās bāzes papildināšana jaunā mācību satura nodrošināšanai.